.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنجار شکنی در سالروز رحلت حضرت پیامبر (ص)
افتضاح فرهنگی مشترک دو اداره کل در مازندران !!!
نتیجه این بی تدبیری و سوء مدیریت مسئولان در خواب مانده این است که شرکت کنندگان در این تور نیز پازل هنجارشکنی در ایام عزا را تکمیل کرده و در کمال وقاحت اقدام به رقص و پایکوبی و شرب خمر در این تور و در روز رحلت نبی مکرم اسلام کنند!!!

 ظاهرا نبود تقویم در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و بی اطلاعی مدیران این اداره کل از مناسبت های مذهبی (!)باعث شده مسئولان این اداره و میراث فرهنگی و گردشگری استان برای روزهای جمعه و شنبه این هفته مجوز تورهای مختلط تفریحی صادر کنند.

گویا مسئولین حفاظت محیط زیست مازندران از یاد برده اند مسلمانان و شیعیان در عزای رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و شهادت دو امام معصوم خود –امام حسن و امام رضا(علیهم السلام)- سیه پوش هستند.

اخبار موثق حاکیست اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان مجوز برگزاری یک تور مختلط 100 نفره برای دانشجویان پسر و دختر به منظور بازدید از شبه جزیره میانکاله را صادر نموده و طبیعی است وقتی یک سازمان دولتی اینچنین در خواب بسر برده و به نحوی شرایط دهن کجی به اعتقادات مذهبی را فراهم میکند,وقوع اتفاقات ناخوشایند بعدی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

نتیجه این بی تدبیری  و سوء مدیریت مسئولان در خواب مانده این است که شرکت کنندگان در این تور نیز پازل هنجارشکنی در ایام عزا را تکمیل کرده و در کمال وقاحت اقدام به رقص و پایکوبی و شرب خمر در این تور و در روز رحلت نبی مکرم اسلام کنند!!!

سال گذشته شاهد بودیم یکی از دانشگاه های مرکز استان در ایامی که اهانت های فراوانی به ساحت مقدس امام علی النقی(ع) در فضای مجازی شروع شده بود و درست در روز شهادت آن امام بزرگوار مبادرت به برپایی یک اردوی مختلط نموده بود که آن فضاحت و توهین های بی شرمانه به اعتقادات و ارزش های اسلامی به بار آمد و دل هر شیعه ای را با دیدن تصاویر آن به درد آورد.

براستی چه کسی پیگیر این بی تدبیری و دهن کجی به ارزشها خواهد بود؟

چرا صدایی از حنجره های دستگاه های نظارتی به گوش نمی رسد؟! تا کی باید از غربت امامان معصوم در کشور امام عصر نوشت؟

اگر یک بار اقداماتی از این دست با برخورد انقلابی و قاطع دستگاههای قضائی و نظارتی مواجه میشد،شاهد تکرار جسارت به ارزشهای اسلامی و رقص و پایکوبی و شرب خمر در بستر زمینه سازی صورت گرفته از سوی مدیران بی تدبیر و ناظرین منفعل نبودیم.

البته صدور مجوز دیگری برای برگزاری تور مشابه ای در روز شنبه(چون مدیران حفاظت محیط زیست تقویم مناسبتی ندارند ناگزیریم یادآوری کنیم که روز شهادت امام رضا(ع) است)صورت گرفته که این تور هم میتواند بستر ساز تکرار هنجار شکنی در ایام منتسب به خاندان اهل بیت باشد.بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 23 دي 1391
هر کس را در قبر خودش میگذارند و در آخرت هم شما و ما نیستیم که تنبیه میشویم همانها که شرب خمر کردند تنبیه میشوند. اشاعه منکر خود از مصادیق منکر است. اگر 100 نفر میدانستند این کار حرام انجام شده حالا با این کار شما دهها هزار نفر میدانند. خدا به آن بزرگی ستار العیوب است شما که بنده اوئید چرا نگرانید؟ نگرانید مبادا از رقص و پایکوبی چند جوان در روز رحلت نبی اکرم(ص) عرش اعلی بلرزد یا شما را به جهنم ببرند یا تن آن بزرگوار در مدفن خود بلرزد؟ هر کاری کردند به خودشان مربوط است برای دیگران چه مزاحمتی ایجاد کرده اند؟ مال چه کسی را خورده اند؟ از بیت المال چه سوء استفاده ای کرده اند؟ کدام دزدی را انجام داده اند؟ چرا نمیتوانید دو روز خوش را برای این جوانان ببینید؟ حالا مثلا در ایام رحلت حضرت رسول کمی شادی کرده اند. چه شده؟ آیا اسلام به خطر افتاده؟ بنیان حکومتتان سست شده؟ چقدر مرتجع هستید! همین افراطگری های شماست که تیشه به ریشه انقلاب زده و جوانان را از روحانیت و مذهب گریزان کرده.
sami 23 دي 1391
آخه به شما چه
عیسی به دین خود موسی به دین خود
نا شناس 23 دي 1391
بعداون افتضاح اداره راه وشهرسازی درجمع آوری بنردرسطخ شهرستان میاندرود ؛ حال این حرکت ازسوی دو اداره کل دیگر.
شاید کار کار جریان انحرافی باشه برای محک وسنجش...
براهیم نژاد 24 دي 1391
با ابراز تاسف شدید. ابلاع هر دو مدیر باید تعلیق شود.تا برای سایرین درس عبرت شود
نا شناس 24 دي 1391
آقاي عيسي يا موسي اينو بدون حتي سني ها هم در روز رحلت نبي اكرم عزادارند . مقصر اون مدير كل كه نمي دونه....
محمد 24 دي 1391
فرضا اين خبر صحت داشته باشد چه لزومي دارد اين بوق كرنا كردن اقاي شمال ... شما اگه دلتان به حال دين و ائمه مي سوزد چرا اين موارد را علنا افشا مي كنيد ... مگر نمي دانيد اشاعه فحشا خود جرم است اخداوند اخلاص در عمل را به همه ما عنايت فرمايد.از روابط عمومي اين اداره انتظار مي رود در هر صورت اين موضوع را پيگيري نمايد.
نا شناس 24 دي 1391
اقای طایی لطفا برای یک بار هم شده ثابت کن که دینداری . رئیس سازمان محیط زیست و سازمان گردشگری را عزل کنید
یاسر 24 دي 1391
نظر دهنده اول یه کم به ربط موضوع بالا با ضرب المثلت توجه کن این ضرب المثلو اینجا به کار نمیبرن معلومه یا ادبیات دوران دبیرستانو با فشار روحی زیاد پاس کردی یا درس دینی رو کلا پیچوندی!!
نا شناس 24 دي 1391
شرب خمر؟ از کجخ این قدر مطمئنی؟ می دونی تهمت گناه کبیره است؟
نا شناس 24 دي 1391
یعنی واقعا"اینهانمودنستن این ایام چه ایامیه!دین به دنیافروختن به ابن میگن
گمنام 24 دي 1391
باسلام، جهت اطلاع مسولین به خواب رفته، یا خود را به خواب غفلت زده. آقای وزیر علوم و فناوری اطلاعات، بخشنامه کرده بودند که:" اردوهای مختلط دانشجویی ممنوع می باشد..." حالا چرا مسولین محترم بعضی از دانشگاه ها!!!!!!! ........
نا شناس 24 دي 1391
ازقديم خوب گفتند ازماست كه برماست دشمن همه بهانه است ابلاع هر دو مدیر باید تعلیق شود
م 24 دي 1391
من نمی دونم اونی که میگه عیسی به دین خودش موسی به دین خودش خوابه یا نمیدونه کجا داره زندگی میکنه ما مسلمانیم و باید برای آرمان های اسلام تلاش کنیم.
چه معنی داره اردو تو این روز عزیز برگزار بشه جمعه ها رو که از اینا نگرفتن..... مسپولین واقعا جای تاسف داره....
نا شناس 24 دي 1391
آقای شمال نیوز مسلما این آش به این شوری که شما در غمنامه تان نوشتید نبوده و نیست اما کجای کارِ مدیران این 2 سازمان به شما گیر کرده الله اعلم....
به نظرم این سایت کاملا از دایره انصاف و مرام خبرنگاری خارج شده کاش حداقل شما که اینقدر مطمئنید از اقدامات دانشجویان ( که البته هر جا که نفع باشد همه دانشجو میشوند از سفارت انگلیس تا تالاب میانکاله) چطور هوش ذاتی ((خبرنگاری)) شما به شما یاد آور نشده که از این صحنه های زشت و زننده تصویربرداری کنید و به شکلی به دست مقامات نظامی و قضایی استان برسانید تا با متخلفین برخورد شود؟
کمی مسلمان ماندن و کمی سعه صدر و کمی تحلیل صحیح هیچ چیز از وجنات این سایت کم نمیکند...
شعار دادید شعار دادید و شعار دادید و شخص نوعی مثل بنده را به عنوان خواننده از همین لحظه از دست دادید شما بمانید و افکار رادیکالی که توهین و افترا به هر شخص و قشری را در راستای منویات سیاسی خودتان توجیه میکند
یا حق!
رزمنده 24 دي 1391
آقای طاهایی حسینی بودنتو باید اینجا اثبات کنی آقا تاخیردر عزل اینچنین مدیری خجالت آوره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسين 25 دي 1391
اين موضوع حتما بايد از سوي نهادهاي مسئول بررسي و تدابير لازم اتخاذ بشه تا هيچ ارزشي ، مورد هجمه قرار نگيره
نا شناس 25 دي 1391
گفتن گناه به گناه کار ،گناه را در جامعه کم خواهد کرد و به ضعف و انزوا خواهد انداخت،ما چرا از این غافلیم.؟"امام خامنه ای"
پس بوق و کرنایی در کار نیست .
يه فرشته 26 دي 1391
به نظر من اين بي تدبيري از محيط زيست و ميراث نيست بلكه از مديران سياسي هست كه مسئوليت نظارت بر اين اردوها رو دارند . معاون سياسي ايتاندار مسئول اين فضاحت هست. جلسه برگزار كنه و جلوشون رو بگيره يا شايد هم خودش اين كار رو امدا كرد.
ش 26 دي 1391
شمال نیوز چی شده؟ سکه چرخید و چرخید حالا دس گذاشتی رو مدیرکل محیط زیست؟ چه خوابی براش دیدی؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.